فتيات أون لاين

مرحباً بكم في منتدى أسرة فتيات أون لاين بكلية رياض الأطفال - جامعة القاهرة أهلاً و مرحباً بكم


    الصداقة

    شاطر
    avatar
    pondoaaa19
    مديرة

    المساهمات : 112
    تاريخ التسجيل : 03/12/2008
    العمر : 29

    الصداقة

    مُساهمة  pondoaaa19 في الإثنين يناير 26, 2009 7:45 pm

    شوفوا المثل دة
    بيقولوا فى الامثال
    الصديق الصافى فى ودة لاتزعله ولا تردة
    قولوا اية رائكم فى المثل دة
    avatar
    pondoaaa19
    مديرة

    المساهمات : 112
    تاريخ التسجيل : 03/12/2008
    العمر : 29

    رد: الصداقة

    مُساهمة  pondoaaa19 في الإثنين يناير 26, 2009 7:52 pm

    ولاانا شايفة ان الصديق الصافى فعلا مش يتعود ابدااااااااا ففعلا المثل دة ايجابى من وجهة نظرى ولازم الواحد بجد لو لاقى صديق وافى معاة وصادق فى حبة لية وصافى معاة فالبتاكيد لازم نحافظ علية ومنزعلوش وخاصا فى الزمن اللى احنا فية دة لان الصداقة فى الزمن دة نادرة اوى علشان كدة لما نلاقى صديق صافى فى ودة لازم نحافظ علية
    ولا ايييييييييييييييييية
    avatar
    Ojamajo Doremi
    مقرري اللجان

    المساهمات : 83
    تاريخ التسجيل : 28/11/2008

    رد: الصداقة

    مُساهمة  Ojamajo Doremi في الثلاثاء يناير 27, 2009 12:55 pm

    أنا معاكي فعلاً يا بندقة
    نار جدا تلاقي صديق زي ده
    في ناس بتقضي عمرها كله بتدور على واحد
    و في ناس تانية بتقضي عمرها وحدها بعد ما فقدت الأمل
    بس فعلا
    الصديق ده متعرفيهوش غير بعد ما تمروا سوا بكذا تجربه و تتأزموا فيها و تحسوا ببعض
    الصديق مش بس تخافي على مشاعره
    لازم تحسي إن هو كمان قلبه عليكي و بيخاف عليكي
    لما تغيبي يسأل و يحس بيكي
    حاجات كتير
    تخليكي فعلا تحسي إنه يستهال
    يستهال تستحمليه في فرحه و في جرحه
    و تقفي جنبه و تشجعيه
    تدوري عليه و تونسيه
    و تفضلي جنبه لما يبقى متضايق
    تسني مهما قال و اتخانق
    بس فعلا
    الناس دي
    مش كتير
    و اللي يلاقي منهم واحد
    المفروض
    زي ما المثل بيقول
    يمسك فيه .. بإديه و سنانه
    ان مكنش ربط نفسه معاك بخمسين حبل


    و بجد حلو الموضوع يا سكرتي
    و الإهداء لمييييين ؟
    Wink
    avatar
    pondoaaa19
    مديرة

    المساهمات : 112
    تاريخ التسجيل : 03/12/2008
    العمر : 29

    رد: الصداقة

    مُساهمة  pondoaaa19 في الثلاثاء يناير 27, 2009 11:05 pm

    بصى يا قلبى الصديق الوافى فعلا بيبان فعلا زى ما بتقولى وقت الازمات وبجد انا شايفة ان فى كدة اصدقاء بس فعلا نادر لما تلاقى بس فية انا متاكدة من كلامى دة جدااااااااااا وفعلا فى العكس فى اصدقاء غير اوفياااء بالمرة بل العكس وبردة زى الصديق الوافى والصادق بيبان بردة الصديق اللى كدة بردة بيبان وبيبقى شكلة وحش اوىىىىىىىىىىىىىىى
    بس لسة فى اوفياااااء فى الزمن اللى احنا فية دة بس قليل
    ويارررررب يرزقنا بيهم قولى ااااااااااااااااامين
    avatar
    Ojamajo Doremi
    مقرري اللجان

    المساهمات : 83
    تاريخ التسجيل : 28/11/2008

    رد: الصداقة

    مُساهمة  Ojamajo Doremi في الأربعاء يناير 28, 2009 2:16 pm

    أنا فعلا مؤمنة بده
    هم موجودين
    بس قليلين
    و لأن دلوقتي الغلط هو اللي سايد
    مش سهل تلاقيهم

    بس فعلا موجودين
    و ياااااا رب فعلا يرزقنا بيهم و يديم صداقتنا معاهم
    و فعلا توبيك جامد
    cheers cheers
    avatar
    fozdoaa
    مقرري اللجان

    المساهمات : 81
    تاريخ التسجيل : 02/12/2008
    العمر : 28

    رد: الصداقة

    مُساهمة  fozdoaa في الإثنين فبراير 02, 2009 2:09 pm

    بصراحة المثل دا حلو اوى
    وفعلا المفروض الواحد يعمل كدة لما يلاقى حد كدة
    بس ساعات الواحد بيبقى هو اللى وفى وصادق
    بس مش بيلاقى حد يبادلة نفس
    المفروض ان الواحد علشان يبقى مستريح يكون بياخد ويدى
    يعنى مش يوفى ويبقى صادق وفى الاخر يلاقى النتيجة عكس كدة
    صح ولا ايه
    !!!
    avatar
    pondoaaa19
    مديرة

    المساهمات : 112
    تاريخ التسجيل : 03/12/2008
    العمر : 29

    رد: الصداقة

    مُساهمة  pondoaaa19 في الإثنين فبراير 02, 2009 4:09 pm

    اكيد صح بس قليل اوى الى تلقيهم يا بنتى فى الزمن اللى احنا فية دة اوفياء حتى لو بنسبة 60% بس هنعمل اية بس ربنا يهدى بئة ويخلى الناس يخافوا على بعضهم ويحبوا بعض شوية Sad

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت نوفمبر 18, 2017 11:56 am